Egyéni vállalkozó azonosítása
Egyéni vállalkozás azonosításához elfogadott dokumentumok
Egyéni vállalkozóként dokumentumot kell benyújtanod számunkra, hogy meggyőződhessünk arról, hogy valóban hozzád tartozik az egyéni vállalkozás.
Egy darab hivatalos dokumentum felcsatolását várjuk az online szerződéskötési folyamatban, amely tartalmazza a személyes adataidat, valamint az egyéni vállalkozásod adatait is. Ilyen dokumentumok az alábbiak:
egyéni vállalkozói tevékenység megkezdésének nyilvántartásba vételéről szóló értesítés vagy
hatósági bizonyítvány
Amennyiben a fenti dokumentumok valamelyike nyomtatott formátumban áll rendelkezésedre, úgy szkenneld be vagy fotózd le a telefonod segítségével. Ellenőrizd, hogy a fotón a dokumentum típusa és az adatok is jól olvashatóak.
Amennyiben nem rendelkezel sem nyomtatott, sem letöltött digitális formátumban egyik dokumentummal sem, úgy a Webes ügysegéden keresztül a dokumentumokat bármikor beszerezheted.
A választott dokumentum befotózott, szkennelt vagy letöltött változatát arra az okostelefon-készülékre mentsd, amelyen elkezded a regisztrációt!
Fontos: ezt a dokumentumot csak akkor tudod letölteni a Webes ügysegéden keresztül, ha a vállalkozásodat online jegyezték be. Amennyiben nem találod a dokumentumot az alábbi lépésekkel, válassz egy másik dokumentum típust.
- Nyisd meg a Webes ügysegéd oldalt!
- A jobb felső sarokban kattints a "Bejelentkezés" gombra.
- Ügyfélkapu segítségével lépj be.
- Sikeres belépést követően a felső menüsorban kattints a "Kérelmeim, nyilatkozataim" gombra.
- Az Összes fülön látod a korábban beadott kérelmeidet. Itt keresd meg az időben legkorábbit, ami az “Egyéni vállalkozói tevékenység megkezdésének igazolására vonatkozó kérelem” volt. Kattints a Megtekintés gombra.
- Az oldal alján a "Letöltöm" gombra kattintva le tudsz tölteni egy pdf-et.
- A pdf tartalma egy Értesítés. Az értesítés tárgya: Egyéni vállalkozói tevékenység megkezdésének nyilvántartásba vétele.
- A dokumentumot arra a készülékre mentsd, amelyiken a regisztrációt elkezded.